מערכת שורש  כא תמוז, תשפג10/07/2023


החובשים והפאראמדיקים של מד"א החלו את האבטחה הרפואית כבר בשבוע שעבר באבטחת האימונים המקדימים ובהכנות לטקס הפתיחה ויעמדו בכוננות גבוהה במשך כל מכביית הנוער

מזה שנים רבות צוותי מגן דוד אדום מאבטחים רפואית את אירועי המכביה הנערכים בישראל. בימים אלו הסתיימו ההכנות וההערכות לאבטח רפואית את אירועי ומשחקי מכביית הנוער, משחקי ה JCC. המשחקים יפתחו בטקס חגיגי שמתקיים היום (א') במרכז הקונגרסים בחיפה. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל יאבטח רפואית את אלפי המשתתפים, אח"מים ואורחים מרחבי העולם.

החובשים והפאראמדיקים של מד"א החלו את האבטחה הרפואית כבר בשבוע שעבר באבטחת האימונים המקדימים ובהכנות לטקס הפתיחה ויעמדו בכוננות גבוהה במשך כל מכביית הנוער ועד לטקס הנעילה שיתקיים ביום חמישי (13.7) בפרדס
חנה.

את האימונים, התחרויות, הטקסים והאירועים המיוחדים הנוספים שייערכו במהלך מכביית הנוער, יאבטחו מאות חובשים ופרמדיקים של מד"א באמצעות רכבי ההצלה והאמצעים הטכנולוגים מהמתקדמים בעולם, בהם אופנועי מד"א, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. כמו כן, פתח מגן דוד אדום מרפאה שמאוישת ע"י רופא ופראמדיקים של מד"א ופועלת לאורך כל שעות הפעילות של המכבייה ותיתן מענה רפואי במידת הצורך גם מחוץ למסגרת במשחקים.

במוקד הארצי של מד"א (הממל"מ) נפתח מוקד מיוחד שעוקב ומרכז את הפעילות של צוותי מד"א בשטח. במהלך האירועים, ישימו במד"א דגש מיוחד על תחרויות פתוחות הנערכות תחת כיפת השמים - בתחרויות אלה, המושפעות ממזג האוויר החם במיוחד בימים אלה, יתלוו למשתתפים אופנועי מד"א וחובשים ופרמדיקים יהיו בכוננות באוהלי מרפאה הממוקמים בשטח.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, עוסק לאורך השנה כולה באבטחת האירועים הלאומיים הגדולים ביותר. מזה שנים רבות מד"א מאבטח את אירועי המכביה ועובד בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת ומטה המכביה וכלל הגורמים המעורבים והשנה מאבטח גם את מכביית הנוער שחזרה לראשונה לישראל אחרי עשרות שנים. מד"א ערוך להגיש סיוע רפואי מהיר, איכותי ומקצועי לכל מי שיזדקק לכך במהלך התחרויות ובזמן שהותן של המשלחות בארץ. אני מאחל הצלחה רבה לכלל משתתפי התחרויות והנאה לכל אורחי המכביה".